7 Arsye Të Mëdha Për Të Ngrënë Fiq Sa Më Shpesh, Dobitë Në Shëndet

7 arsye të mëdha për të ngrënë fiq sa më shpesh, dobitë në shëndet

Fiqtë, të freskët dhe të tharë, ofrojnë një sërë përfitimesh shëndetësore. Një fik siguron 2.5% të dozës së rekomanduar ditore të kaliumit, 2% magnez, 1% hekur dhe kalcium. Fiqtë janë gjithashtu një burim i rëndësishëm i vitaminës K.

Fiqtë janë të pasur me sheqerna dhe fibra, që i bën atë një zgjedhje ideale për funksionimin e duhur të zorrëve. Gjashtë fiq të thatë kanë 5 g fibra dhe 24 g sheqer. Nuk është rastësi që në mjekësinë tradicionale, fiqtë përdoren për veprimin e tyre si laksativë.

1. Përmbajtje e lartë e magnezit. Magnezi është një nga elementet bazë që e mbron sistemin tonë neervor nga streesii. Ai është shumë i rëndësishëm për eshtrat, imunitetin dhe shëndetin e trurit. E promovon shëndetin dhe vitalitetin, shëron shumë sëmunddjee, dhe në mënyrë të konsiderueshme e ngadalëson procesin e plakjes. Fiqtë e thatë përmbajnë tri herë më shumë magnez se ata të freskët.

2. Është i pasur me kalium, kalcium, hekur, fosfor, bakër, dhe vitamina B6, C, si dhe beta-karotinë. Përmbajtja shumë e ulët e yndyrave dhe përmbajtja më e lartë e fibrave se cilado frutë dhe perime tjetër është një nga arsyet se pse fiku do të duhej të konsumohet çdo ditë. Pektina është një fibër e tretshme e cila e ul kolesterolin në gj ak, ndërsa triiptofani ndihmon me probleemet e qarkullimit të gj akut dhe pagjumësisë.

3. Përqindja e lartë e sheqernave natyrorë do të sigurojë që truri juaj të punojë më shpejt dhe t’i pranojë dhe klasifikojë më mirë informacionet. Sigurisht, dia*betikët duhet të kenë kujdes gjatë ngrënies së fiqve të thatë të cilët përmbajnë dy herë më shumë sheqer se ata të freskët.

4. Fiqtë e thatë janë një burim i shkëlqyer i shumë ushqyesve dhe gjithashtu një vakt praktik dhe i vlefshëm për atletët rekreativë dhe profesionistë, ndërsa në kombinim me produktet e arrave mund të shërbejë si një meze ideale. Çaji i fikut i shëron sëmunddjeet e mëlçisë, fytit, organeve të frymëmarrjes, gurët e tëmthit, fshikëzës.

5. Përmbajnë edhe sterole bimore, për të cilat është dëshmuar se kanë efekt të dobishëm në nivelin e koles*terolit në gj ak. Sterolert bimore si lanosterolii dhe stiigmasteroli, të cilat i përmbajnë fiqtë lidhen për molekulat e koles*terolit në zorrë dhe kështu e pengojnë absorbimiin e tij.

6. Studimet e shumta kanë zbuluar komponime me efekte të mundshme antiikancerrogjenre, benzaldehiid dhe kumariinë, me të cilat fiku është i pasur. Komponimet e testuara në studimet shkencore kanë treguar rezultate premtuese sidomos kur bëhet fjalë për kann ceriin e prostatës dhe të lëkurës.

7. Fiku i freskët përmban deri në 80 për qind ujë dhe 60 për qind sheqer natyror, kështu që dobia e konsumimit të fikut është e shumëfishtë ashtu si edhe mënyrat e konsumimit. Shija e ëmbël e fikut përshtatet në mënyrë të përkryer me shijet e kripura, si djathi i deles apo dhisë, atë mund t’ia shtojmë kompostove të ndryshme apo gjellëve me përbërje të pulës. Nga fiku i freskët mund të bëjmë komposto, reçel dhe pije të fermentuara.

Shiko tv shqip

Related Posts