Ja sa kushton hedhja e një sateliti në hapësirë

Sa kushtojnë satelitët?

Në vitet në vijim Sputnik dhe Explorer 1, satelitët u bënë më të mëdhenj dhe më të ndërlikuar.

Konsideroni TerreStar-1, një satelit komercial i krijuar për të siguruar komunikim me zë celular dhe të dhëna në Amerikën e Veriut për aparate me madhësi smartphone.

Nisur në vitin 2009, TerreStar-1 peshonte 15,233 paund (6,910 kilogramë). Dhe kur u mat plotësisht, ajo shpalosi një antenë të brezit S 18 këmbë (18 metra) dhe panele diellore masive duke i dhënë pajisjes përfundimtare një hapësirë ​​krahësh prej 32 metrash. Ndërtimi i një makinerie kaq komplekse kërkon shumë burime, prandaj, historikisht, vetëm agjencitë qeveritare dhe korporatat me xhepa të thellë kanë qenë në gjendje të hyjnë në biznesin e satelitit.

Pjesa më e madhe e kostos mbulohet nga pajisjet e bartura nga një satelit – transponderë, kompjuterë dhe kamera. Një satelit tipik i motit mbart një çmim prej 290 milion dollarë; një satelit spiun mund të kushtojë 100 milionë dollarë shtesë.

Pastaj ka shpenzimet e mirëmbajtjes dhe riparimit të satelitëve. Kompanitë duhet të paguajnë për gjerësinë e brezit satelitor ashtu si pronarët e celularëve duhet të paguajnë për të transmetuar zërin dhe të dhënat. Ato gjerësi bande mund të kushtojnë 1.5 milion dollarë në vit!

Një faktor tjetër i rëndësishëm me satelitët është kostoja e lëshimit. Nisja e një sateliti të vetëm në hapësirë ​​mund të kushtojë diku midis 10 milion dhe 400 milion dollarë, në varësi të automjetit të përdorur. Një automjet i vogël lëshimi i tillë si raketa Pegasus XL mund të ngrejë 976 paund (443 kilogramë) në orbitën e ulët të Tokës për rreth 13.5 milion dollarë.

Kjo rezulton të jetë pothuajse 14,000 dollarë për paund. Një automjet i rëndë lëshimi, nga ana tjetër, kushton më shumë për t’u lëshuar, por gjithashtu siguron një forcë më të madhe ngritëse. Për shembull, raketa Ariane 5G mund të ngrejë 39,648 paund (18,000 kilogramë) në orbitën e ulët të Tokës me një kosto prej 165 milion dollarë. Kjo rezulton në 4,162 dollarë për paund, duke e bërë atë më kosto-efektive në bazë të një paundi.

Megjithë kostot dhe rreziqet që lidhen me ndërtimin, lëshimin dhe funksionimin e satelitëve, disa kompani kanë arritur të rrisin biznesin e tyre të teknologjisë hapësinore. Boeing është një nga ato kompani. Divizioni i Mbrojtjes, Hapësirës dhe Sigurisë arriti të dërgojë 10 satelitë në vitin 2012 dhe të marrë porosi për shtatë të tjerë, duke kontribuar në të ardhurat e njësisë së biznesit prej gati 32 miliardë dollarësh

Burimi:Science how stuff works

Shiko tv shqip

Related Posts